מכירות פרימיום הן מכירות של מוצרים או שירותים באיכות גבוהה, בערך כספי גבוה (בין 5,000 ל־100,000 ש"ח ומעלה). מדובר לרוב בקורסים מקצועיים, השקעות בנדל"ן, שירותים דיגיטליים מתקדמים, ייעוץ עסקי, מיזמי הייטק, פתרונות מימון, או אפילו מוצרי בריאות ונופש יוקרתיים.
בעוד שבעבר מכירות כאלה דרשו פגישות פרונטליות או לוגיסטיקה מורכבת, כיום כל התהליך נעשה טלפונית או בזום, מול לקוחות שכבר הביעו עניין והשאירו פרטים. מה שנקרא — לידים חמים.
מה שמייצר את ההכנסה הגבוהה הוא לא רק שווי העסקה, אלא העובדה שמדובר במכירה שמבוססת על עמלות בלבד – לעיתים בין 10% ל־30% לעסקה. כלומר, על עסקה אחת של 30,000 ש"ח, ניתן להרוויח גם 9,000 ש"ח – ללא תלות בשעות העבודה בפועל.













