סיפורי הצלחה והמלצות

צבי יחזקאלי - עיתונאי, חוקר ומרצה מוביל 
משתף במילים חמות על ההיכרות האישית עם מתן יעקובי, מייסד מכללת נויה קום. בהמלצה אותנטית, יחזקאלי מדבר על האמון וההערכה הרבה שהוא רוחש למתן, על הערכים שמובילים אותו, ועל השיטה יוצאת הדופן של נויה קום להכשרת אנשי מכירות. הסרטון הזה נותן הצצה למה שבאמת חשוב: מקצוענות, אנושיות ודיוק בדיוק מה שנויה קום מביאה לכל תלמיד

ששון אברהמי -מנכל עץ החיים וייצוג אומנים

ששון משתף על השיתוף פעלה עם מתן בפרויקט עץ החיים ואיך מתן מינף את ענף המכירות וייעוץ אסטרטגי בארגון תוך חצי שנה
שבא מתן מנתח את המצב הנוכחי ואז בעצם מייעל ועוזר ליישם שיטת מכירות שעובדת תסריטי שיחה שעובדים

יעקב צדק - מנכל בעלים צדק מדיה בע"מ

לאחר סיום קורס המכירות בנויה קום, משתף אחד הבוגרים במסלול הכשרת מוקדים
בתחושת השינוי שעבר החל מהבנת תהליך המכירה לעומק, דרך שליטה בשיטת קוד שפה ותקשורת מול לקוחות, ועד לעלייה ממשית באחוזי הסגירה.


הוא לא רק סיים קורס - הוא שינה כיוון, גישה וקריירה

ריקי היקרה באה ללמוד איך למכור, יצאה עם ביטחון, שיטה והצלחה

לירון היקר זה לא רק ייעוץ זו נקודת מפנה לחיים.

אליהו היקר תודה על ההמלצה החמה

נויה קום ליוותה את עיריית אשקלון בפרויקט ממוקד לשיפור תהליכי מכירה פנימיים והעברת מסרים אפקטיבית במחלקות הקשר עם הציבור. התהליך הביא לשיפור ניכר ביכולות ההקשבה, ההתמודדות עם התנגדויות, ודיוק המסר - תוצאה של גישה שמשלבת NLP, שפת גוף ופרקטיקה חכמה

לאחר תהליך ייעוץ והטמעה מול צוות ההנהלה והשיווק של מכללת IPC, נרשמה עלייה חדה באחוזי ההמרה וביעילות צוותי המכירה. באמצעות מודל המכירה האנושי של נויה קום ושיפור שיטות התקשורת עם לידים, הצליחה המכללה לתרגם פניות למכירות בפועל ולבסס סטנדרט חדש בשיחות המכירה

צרו קשר